|
to New York. Bizonyára hallottál már a méltán híres Nagy Almáról, amely a USA legnépesebb városa. Ez alkalommal otthont ad számtalan természetfeletti lénynek is. A vámpírok már előbújtak koporsóikból, többé nem titok a létük, ahogyan a vadászok sem titkolják már kilétük. Azonban rajtuk kívül még temérdek teremtmény leskelődik rád a sötétből. Gyere és lépj be, ismerd meg a világunkat, ahol semmi sem az, aminek látszik. Légy részese a hatalmi harcoknak vagy épp az egyensúly fenntartásának! Oldalunk saját elképzelések alapján megalkotott fantasy világnak ad otthont. Ismerkedj meg velünk, válogass kedvedre a játszható fajok közül, alkoss karaktert és érezd jól magad!
• • • • • • • Az oldal alapítása: 2014. 07. 04
|
Jelenleg 4 felhasználó van itt :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 4 vendég Nincs A legtöbb felhasználó ( 84 fő) Vas. Okt. 20, 2024 11:42 pm-kor volt itt.
|
» Bloggers contestby Rose Rey Szomb. Nov. 22, 2014 9:05 pm » Kikötőby Céline Chenal Csüt. Nov. 13, 2014 6:44 pm » Broadwayby Amelia Annabeth Bourchier Vas. Szept. 21, 2014 7:17 pm » Buttler-lakby Amelia Annabeth Bourchier Vas. Szept. 21, 2014 7:15 pm » Könyvtárby Pierre Godin Vas. Szept. 21, 2014 10:03 am » Hálószobaby Rose Rey Szer. Szept. 17, 2014 8:38 pm » Sikátorokby Raina Cleopatra Kills Szer. Szept. 17, 2014 2:43 pm » Csatornaby Raina Cleopatra Kills Szer. Szept. 17, 2014 2:09 am |
|
Az oldal gondolata WILLIAM és ANNA fejéből pattant ki. A leírások a White Wolf gondozásában megjelent Vampire: The Masquerade; Werewolf: The Apocalypse asztali szerepjáték könyvek; továbbá Charlaine Harris; Laurell K. Hamilton; Angela Knight fantasy írók művei, illetve Hemlock Grove; Blood Ties című sorozatok nyomán készültek. Minden az oldalon található leírás a Staff keze munkája, amelyet szorgosan készítettek el és mivel mindez saját, nem szeretnénk, ha más oldalon visszaköszönne bármelyik is! A design-t, az oldalképeket és a fejlécet LENA készítette, amelyet ezúton is nagyon köszönünk neki! A helyszínképek a tumblr-ről származnak, az effekteket LENA készítette rájuk. Minden, ami az oldalon található, az oldal vezetőségének tulajdonát képezi!
|
|
|
hello, babe, here is my name Admin
Ψ Total Posts : 195 Ψ Join date : 2014. Jul. 03.
Admin
| Tárgy: Werewolves Csüt. Júl. 17, 2014 9:17 am | |
| Werewolves Vérfarkasok
A vérfarkasok eredetüket Gaia, a földanya istennőhöz vezetik vissza. A legenda szerint, Gaianak szüksége volt olyan harcosokra, akik a nevében képesek lesznek küzdeni a természetért, felvenni a harcot a pusztulással. Az embereket kellően eszesnek, de gyengének tartotta. A farkasokat pedig elég erősnek és összetartónak, de hiányzott belőlük az, amit csak az emberekben látott meg. Így gondolt egyet és létrehozott egy fajt, ami mindkét teremtmény erősségeit kapta meg. Segítségül a húgát, Lunát kérte, aki számtalan ajándékot adott át Gaia harcosainak. Hogy mi igaz ebből a történetből, azt ma már senki sem tudja. A vérfarkasok azonban hisznek ebben. Számukra Gaia, Luna vagy a többi istenség létező jelenség, akkor is, ha sosem látják őket fizikai megtestesülésükben. Minden, amit a természet nyújt nekik, számukra ajándékok az isteneiktől. A vérfarkasok éppen úgy teljesen különálló faj, mint pl. a démonok. Bár rendelkeznek emberi külsővel is, ami a fennmaradásukat, rejtőzködésüket segíti, ők nem emberek! Sosem voltak azok. Vérfarkasnak születni kell. Harapdálással senki sem kapja el a lycantropiát. Ez nem egy betegség vagy vírus, ami fertőzne. A vérfarkasok egymás között önmagukat „Garou”nak is nevezik vagy csak egyszerűen farkasnak. Azonban számos jellemvonásban eltérnek vadonélő bundás társaiktól. A vérfarkasok 400-500 évet is élnek. Noha ez a valóságban csak nagyon kevesen érik meg ezt a kort. Őket Gaia harcosoknak teremtette, ezért nagyon ritka, hogy egy garou végelgyengülésben pusztuljon el. Harcban esnek el a legtöbben, számukra ez a halálnem a legelfogadhatóbb. Erejük teljében 200 és 300 éves koruk között vannak. (Azokat a pozíciókat a falkában, amihez erő kell - guard, executor, béta - általában ilyen idős farkasok töltik be.) Falkában élnek, akárcsak az egyszerű farkasok. Jellemzően egy Kaern (szent hely) közelében telepednek le, ott vásárolnak ingatlant, hogy minél közelebb legyenek egymáshoz és a Gaia által kijelölt feladatukhoz. Alakváltásra bármikor képesek, Teliholdkor viszont leküzdhetetlen vágyat éreznek erre, ekkor muszáj farkas alakot ölteniük. Az első alakváltásra a pubertással kerül sor, természetesen Teliholdkor.
Öt alakot képesek felvenni, amelyek a következők:
Homid – Ebben az alakban nem térnek el az emberektől, külsejüket tekintve. Mivel a vérfarkasok nem emberek, ezért a hozzájuk hasonló formájuknak is van elnevezése. Életük nagy részét töltik ebben az alakban és születésüktől a pubertásig nem képesek más alakot felvenni.
Glabro – Ebben az alakjukban részlegesen átváltoznak, de még humanoid formájúak. Karmaik, agyaraik megnyúlnak, szemük színe megváltozik. Magasságuk megnőhet, erősebb szőrzet jelenhet meg testükön. A vérfarkas akaratától függ, hogy mennyire változik át, de ebben az alakban még túlnyomó részben Homid vonásokkal rendelkeznek.
Krinosz – Ebben az alakban már nem változtatható mennyire jelennek meg a farkas vonások. Az állkapocs megnyúlik, az agyarak és a karmok is. A testet vastag bunda borítja. A karok részben mellső manccsá változnak, de itt még megvan a szembeforduló hüvelykujj. Magasságuk a Homid alakjukhoz képest 30%-al megnő, ahogyan a testsúlyuk is. Még képesek két lábon járni, de a lábak már egyértelműen olyanok, mint egy farkasé. A farok is ebben a formában jelenik meg. Általában ebben az alakjukban harcolnak, mert a leginkább ez az alak ötvözi az emberi és a farkas forma előnyeit.
Hiszpo – Ebben az alakjukban már semmi sem marad meg a Homid formájukból. Karjaik mellső mancsokká válnak teljesen, eltűnik a szembeforduló hüvelykujj. Méretük még további 15%-al nő meg, testsúlyuk is. A vállak kiszélesednek, a farkas legmagasabb pontja a négy mancsán állva a marja. Járni, futni csak négy lábon képesek ebben az alakjukban. A bunda szőrszálai is megnőnek és megvastagodnak, nagyobb védelmet biztosítva ezzel a garou számára.
Lupus – Ebben az alakjukban senki sem képes megkülönböztetni őket vadon élő, egyszerű farkas társaiktól. Bestiális jegyeik eltűnnek.
Bármely alakjukban megértik a garou nyelvet, ami a farkasok saját nyelve. Krinosz alakjuktól azonban kizárólag ezen a nyelven képesek megszólalni. Az első két alaknál az emberi beszédet/nyelvet használják a kommunikációra.
Súlyos, égési sérülést okoz számukra az ezüst és sokkal lassabban gyógyul, mint bármely más sebzés. Az ezüst sérülés okozta sebnek nagyságától függően 48-72 óra a gyógyulás ideje, mástól származó sérüléseik azonnal gyógyulásnak indulnak. Regenerációjuk hihetetlenül gyors, megközelíti a vámpírokét és a démonokét. Halált jelent számukra a lefejezés, a szív eltávolítása a testből vagy, ha testük több, mint 50% megsemmisül. Haláluk után Homid alakot vesznek fel, tehát a bundájuk nem begyűjthető. Fizikai erejük felülmúlja a démonokét és vámpírokét, kortól függően. (Egy példa: Egy 200 éves vérfarkas ereje akkora, mint egy 300 éves vámpíré/démoné. Egyidős ellenfelek esetében a vérfarkas ereje a nagyobb. Azonban a vérfarkasok ereje csökkenni kezd 300 éves koruk után. Egy 400 éves farkas ereje már megegyezik egy 400 éves démonéval/vámpíréval.)
A vérfarkasok falkában élnek, nagyon ritka, hogy egy garou kóborló vagy magányos farkas legyen. Általában azok válnak azzá, akiket a falka taszít ki. Kitaszításra akkor kerül sor, ha a garou árulást követ el és az Alfa jobbnak látja, ha száműzi a falkából. A vérfarkasoknak megvannak a maguk szabályai és szokásai, ezek be nem tartása vagy a falka ellen való cselekedet számít árulásnak. A vérfarkasok lényének része a Fenevad vagy Bestia. Ez azon részük, amely a szabadságra vágyik, a természetben való létezésre. Ezen részüknek vannak állatias ösztöneik, élvezik és vágyják a vadászatot. Agresszivitásuk is a Fenevadból fakad. A Fenevad nem rendelkezik intelligenciával, nem képes mérlegelni vagy gondolkodni, kizárólag ösztönből cselekszik. A vérfarkasoknak meg kell tanulniuk az uralmuk alá vonni saját Fenevadukat, parancsolni neki és teljes mértékben uralni.
Szaporodás/Születés:
Vérfarkas kölyök kizárólag vérfarkas szülőktől származhat. Képesek szaporodni az emberekkel, de ebben az esetben mindig ember gyermek jön a világra. Ez azonban ritkán fordul elő, mert a garouk természetes ösztöne a falkában való élethez húzza őket, ahol embernek nincs helye. A fogantatásra a legnagyobb esély Teliholdkor van, de még ez sem jelent biztos eredményt. A terhesség ideje alatt a nőstény vérfarkas nem válthat alakot, még Teliholdkor sem! Ennek a késztetésnek viszont nagyon nehéz ellenállni. A nőstények csupán 50 évig fogamzó képesek 200 és 250 éves koruk között. Ekkorra tanulják meg teljesen uralni na bennük lakozó Fenevadat, ekkor vannak erejük teljében és ebben az életszakaszukban tudnak ellenállni a Hold hívó szavának, de csak a terhesség ideje alatt, ami 24 hét, azaz 6 Telihold. A kölyök emberi alakban jön a világra, az első alakváltásra majd csak pubertás korban kerül sor. Születéskor számít a Hold állása, az ugyanis hatással van a kölyökre, egész életét meghatározza majd. Azok a kölykök, akik a növekvő Hold alatt születnek, a falka legjobb harcosaivá válnak. Gyakran közülük kerül ki az Alfa és a Béta. Ők a horda ereje. Azok a garouk, akik a fogyó Hold ideje alatt születnek, a falka eszét, bölcsességét képviselik. Ők töltik be a tanácsadók, kémek, gyógyítók feladatait és ők oktatják a falka kölykeit és fiatal farkasait. A Teliholdkor születő kölyök lesz a szellemi vezető, aki képes kapcsolatot teremteni a túlvilággal, az Umbrával és annak lakóival, a szellemekkel. A Hold ezen szakaszában csak nagyon ritkán születik kölyök.
Életforma:
Minden vérfarkas éltének elengedhetetlen része a természetbe való vágyódás és annak védelme. A garouk megkeresik a Föld azon pontjait, ahol a bolygó természetes energiái csomókban összpontosulnak és akárcsak a Napkitörések, ezek az energiák is kilövellnek. Ilyen, egy pontban koncentrálódó energiákat a Ley vonalak mentén találni és a garouk hiszik, hogy ezek az energiák, Gaia spirituális erejének megnyilvánulásai. Őrzik és védik ezeket a helyeket, amiket szentként tisztelnek. Azokat a helyeket, ahol az energia kitörések a legintenzívebbek, „Kaern”nek nevezik, amelyeket szent helyekként tisztelnek. Helyét jelképezheti egy ősi fa, egy barlang, tisztavizű forrás vagy bármilyen természeti jelenség. Erre a területre csak vérfarkasok léphetnek be és arra nagyon vigyáznak, hogy más faj képviselői ne tehessék be a lábukat ide. Aki elárulja a Kaern helyét, azt halállal büntetik. A falkát érintő legfontosabb események is itt történnek.
Falkaélet:
A falka vezetője az Alfa minden falkában. A falkán belül mindenkinek ki kell harcolnia a maga helyét. Gyakran kerül sor acsarkodásra és összezördülésre, de amint kiderül, hogy melyik farkas hol áll a hierarchiában és tisztázódtak az erőviszonyok, lenyugszanak a kedélyek. A falka legerősebb farkasa ragadja magához a hatalmat, nem választás útján döntik el, hogy ki legyen a falka vezetője. Az Alfának joga van kinevezni a Bétát, de leggyakrabban ez is erő alapon dől el, hiszen a farkasok csak az erősebb társaikat hajlandók követni. A hordán belül mindenkinek megvan a feladata és helye. Családként működnek és nagyon összetartóak. Minden a falkát vagy a falkaéletét érintő kérdésben az Alfa dönt, az ő engedélyét kell kérnie annak a farkasnak, aki a területére kíván lépni vagy a falkához csatlakozni. Az Alfa hozhat törvényeket, dönthet életről és halálról. A Béta az Alfa legfőbb tanácsadója, az Alfa távollétében dönthet helyette.
Hierarchia:
- Alpha (alfa) - Beta (béta) - Guard (testőr vagy Kaern őrzője) - Executor (végrehajtó) - Spy (kém) - Doctor (doktor) - Spiritual Leader (szellemi vezető) - Mentor (tanár, oktató) - Member of Pack (falkatag) - Wolf Cub (farkaskölyök)
Betegségek és egyéb tudnivalók:
A vérfarkasok regenerálódása annyira gyors, hogy szervezetükre nincsenek hatással a baktériumok és a vírusok. Mire észrevennék a tüneteket a gyógyulás már be is következett náluk. Az immunrendszer problémáiból fakadó betegségeik sincsenek. Nem lesznek példának okáért rákosak, nem szenvednek szklerózis multiplextől, sem egyéb, más jellegű betegségtől, itt is igaz az, hogy mire a tünetek jelentkeznének, testük meggyógyította önmagát. Ez azonban nem igaz a pszichoszomatikus problémákra!!! Ezek kihathatnak a testre, lehetnek gyomor- bélproblémáik stb., amelyek nem szervi megbetegedésből fakadnak. Ugyanúgy kínozhatja őket fóbia, mint az embereket, eltorzulhat a személyiségük, bármelyikük lehet pl. szocio- vagy pszichopata, szenvedhetnek bármilyen pszichológiai problémától! A szenvedélybetegségektől azonban semmi sem óvja őket, lehetnek pl. rabjai a szerencsejátékoknak vagy bármi egyéb szenvedélybetegségnek.
Fogalomtár:
Garou: Vérfarkas Garou nyelv: A vérfarkasok saját nyelve. Umbra: Szellemvilág Kaern: Szent hely, ahol a bolygó energiái csomóban fordulnak elő Fenevad/Bestia: A vérfarkas ösztönös, állati természete Alfa: A falka vezére Béta: Az Alfa helyettese és tanácsadója Őrző: Akik a Kaernt (és az alfát is) őrzik, hogy garoun kívül oda más ne léphessen be Szellemi vezető: Aki képes kapcsolatot teremteni az Umbra lakóival
|
| | | |
| Engedélyek ebben a fórumban: | Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
| |
| |
| |